Nástěnky a schránky důvěry v DITONU jsou důležitým zdrojem informací
27. 11. 2023V době moderních technologií a sociálních sítí se může zdát, že tradičním metodám komunikace, jako jsou například nástěnky, odzvonilo. Nicméně „starou dobrou“ nástěnku považujeme za jednu z našich interních offline sociálních sítí, která má u nás v DITONu svou funkci. Navíc ne každý má možnost si zjistit nejnovější informace online. Proto jsme zřídili nástěnky, které pravidelně aktualizujeme a zaměstnanci tam naleznou vše podstatné.
Nástěnky nevymřely
Pamatujete si ze školy na nástěnkáře? Možná jste jím byli i vy sami. Věšely se tam většinou informace o politických výročích nebo narozeninách různých soudruhů. I my v DITONu jsme obnovili tuto důležitou pozici nástěnkového funkcionáře. 🙂 Nástěnkáři pravidelně aktualizují informace o firmě – jak se daří ve výrobě, v obchodu, přehled všech benefitů, informace, novinky, získaná ocenění, různé připomínky apod.
Ač to pro někoho může být až neuvěřitelné, i v dnešní době se najdou lidé, kteří nemají e-mail. A my to naprosto respektujeme. Proto je pro nás zásadní, aby měl každý zaměstnanec včas všechny důležité informace o tom, co se ve firmě děje a chystá.
Schránka důvěry – možnost vyjádřit se, má každý
Rozumíme, že ne vždy je snadné otevřeně mluvit o problémech. Proto jsme zavedli „schránku důvěry“ jako nástroj pro anonymní zpětnou vazbu, aniž by se někdo musel něčeho obávat. Nachází se ve všech našich výrobních závodech a pobočkách. Vybíráme je každý měsíc, abychom mohli rychle reagovat na vaše nápady a starosti.
Do schránky mohou naši pracovníci vhodit jakýkoliv dotaz, návrh, vzkaz nebo komentář, který umíme řešit operativně – ihned, to je jejich hlavní účel. Pokud si někdo přeje, může připojit své jméno nebo konkrétní oddělení, aby bylo možné lépe řešit podněty, nicméně anonymní připomínky mají stejnou váhu. Schránku bereme seriózně, jako hlas lidu. Je to nástroj pro zlepšení našeho pracovního prostředí.
Dotazy nebo připomínky týkající se dlouhodobých a velkých projektů (např. odhlučnění linek, snížení prašnosti nebo výměna osvětlení) zveřejňujeme vždy a odpovíme na ně v DITONOVINÁCH.
Proces snížení prašnosti nebo špatné osvětlení je totiž běh na dlouhou trať. Tyto podněty se dostanou k vedení skrze průzkum spokojenosti, který probíhá jednou za rok. Firma pak má dostatek času na řešení nedostatků.
V DITONu si ceníme každého názoru a jsme připraveni reagovat a dále se rozvíjet.