Deutsch Slovensky
Menu

Technik reklamací

Co vás čeká

  • posuzování reklamací včetně prověření jejich oprávněnosti, a to nejčastěji formou místního šetření, tedy přímo u zákazníka
  • vedení příslušné dokumentace (zpracování reklamačních protokolů + podkladů) a současně příprava podkladů k dořešení reklamací
  • provádění rozborů příčin reklamací (spolupráce s výrobou, technologem a zkušební laboratoří)
  • zajišťování technického poradenství a servisu včetně komunikace se zákazníkem

Naše očekávání

  • vzdělání technického směru – nejlépe stavební obor, v případě praktických zkušeností na oboru vzdělání nezáleží
  • zkušenost (praxe) v řešení reklamací – jednoznačně výhodou
  • výborné komunikační dovednosti a schopnost argumentace
  • ŘP sk. B – aktivní řidič + ochota cestovat v rámci ČR zn. „jezdím bez nehod“
  • organizační schopnosti a chuť proniknout do světa výroby betonové dlažby aj.
  • plusové body přidá časová flexibilita a záliba v řešení obtížných situacích
  • nezbytností je vysoká psychická odolnost, jde o náročné povolání!

Co vám můžeme nabídnout

  • stabilní zaměstnání není v našem podání klišé, ale skutečnost!
  • atraktivní mzdu odpovídající profilu pozice a služební vůz i k soukromému užívání
  • časově flexibilní práci bez nutnosti pracovat od – do, podstatné jsou výsledky
  • šéfa, který ví, umí, poradí a neřídí, ale vede!
  • balíček firemních výhod a benefitů

Staňte se součástí silné, české, stabilní firmy a pojďte s námi růst! Těšíme se na setkání s Vámi.