Deutsch Slovensky
Menu

Referentka marketingu

Čemu se u nás budete věnovat – pravidelně a každodenně

  • především práce s databází zákazníků, u nichž prezentuje produktový stojan
  • aktivní komunikace s kolegy obchodníky a zároveň zákazníky, v rámci aktualizace a distribuce stojanů
  • práce s informačním systémem, např. vytváření objednávek na výrobu štítků
  • úzká spolupráce a komunikaci s oddělením expedice, konkrétně zjišťování stavu průběhu zakázky, např. stav závozu stojanů a předání štítků
  • častá komunikace a spolupráce s technikem zákaznických výstavek, při koordinaci výroby nebo obnovy výstavních stojanů realizačními partami

Další činnosti, které výše uvedenou náplň práce zpestří

  • práce s databází zákazníků grafických návrhů – komunikace s fotografy, plánování tras, třídění a ukládání fotografií
  • komunikace s dodavateli reklamních předmětů, kompletace aj.
  • vkládání fotografií stojanů a výstavních center na webové stránky
  • aktualizace seznamu prodejců na webových stránkách

Co byste měli umět/mít/znát

  • pokročilou znalost ovládání nástrojů MS Office, zejména Excel a Outlook
  • výborné organizační a komunikační dovednosti
  • v ideálním případě orientaci v produktovém portfoliu betonových prvků venkovní a zahradní architektury (nebo vůli si vše načerpat)
  • velkou výhodou je alespoň základní znalost programů InDesing, Illustrator i zkušenosti s úpravou fotografií
  • zodpovědnost, schopnost plánovat a udržet ve věcech pořádek

Jsme připraveni Vám nabídnout

  • pestrou a samostatnou práci + odborný růst
  • flexibilní pracovní dobu
  • finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a pracovnímu nasazení
  • pohodové vztahy na pracovišti a příjemné pracovní prostředí
  • balíček firemních výhod a benefitů
  • možnost okamžitého nástupu nebo dle dohody