Deutsch Slovensky
Menu

Referent/ka objednávek

Co vás čeká:

  • především příjem, vyhodnocení a potvrzení objednávek
  • aktivní komunikace se zákazníkem (velkoobchod i koncový zákazník) přes telefon/email (informace o dostupnosti zboží, termínech výroby apod.)
  • úzká spolupráce s obchodními zástupci
  • pořizování dat o obchodních případech do informačního systému
  • každodenní informování zákazníků o produktech a poskytovaných službách

Naše očekávání:

  • SŠ vzdělání (nejlépe v oboru obchod, ekonomie nebo stavebnictví)
  • dynamická a vyzrálá osobnost s chutí pracovat
  • uživatelská znalost práce s PC (Windows, MS Office)
  • výborné komunikační dovednosti a týmový duch

Ideální předpoklady:

  • vysoké pracovní nasazení se schopností najít rychlé řešení
  • ekonomické povědomí a všeobecný přehled ve stavebnictví
  • silná a odolná osobnost
  • pozitivní přístup 🙂

Jsme připraveni nabídnout:

  • hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • dvousměnný provoz 8 hodin denně/40 hodin týdně v rozmezí 06:00 – 17:00 (ranní/odpolední
  • stabilní partu lidí v prostředí ekonomicky silné a ryze české společnosti
  • odborné zaškolení a intenzivní podporu v prvních týdnech u společnosti
  • firemní vzdělávání + balíček výhod a benefitů

Těšíme se na Vás!