Referent/ka objednávek
Co vás čeká:
- především příjem, vyhodnocení a potvrzení objednávek
- aktivní komunikace se zákazníkem (velkoobchod i koncový zákazník) přes telefon/email (informace o dostupnosti zboží, termínech výroby apod.)
- úzká spolupráce s obchodními zástupci
- pořizování dat o obchodních případech do informačního systému
- každodenní informování zákazníků o produktech a poskytovaných službách
Naše očekávání:
- SŠ vzdělání (nejlépe v oboru obchod, ekonomie nebo stavebnictví)
- dynamická a vyzrálá osobnost s chutí pracovat
- uživatelská znalost práce s PC (Windows, MS Office)
- výborné komunikační dovednosti a týmový duch
Ideální předpoklady:
- vysoké pracovní nasazení se schopností najít rychlé řešení
- ekonomické povědomí a všeobecný přehled ve stavebnictví
- silná a odolná osobnost
- pozitivní přístup 🙂
Jsme připraveni nabídnout:
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- dvousměnný provoz 8 hodin denně/40 hodin týdně v rozmezí 06:00 – 17:00 (ranní/odpolední
- stabilní partu lidí v prostředí ekonomicky silné a ryze české společnosti
- odborné zaškolení a intenzivní podporu v prvních týdnech u společnosti
- firemní vzdělávání + balíček výhod a benefitů
Těšíme se na Vás!