Referent/ka obchodu a expedice
Běžný pracovní den zahrnuje
- příjem, vyhodnocení a potvrzení zákaznických objednávek (síť stavebnin, koncový zákazník), zajištění dopravy ve spolupráci s autodopravci
- s tím se pojí každodenní komunikace s řidiči, vystavení nakládkových a dodacích listů
- komunikace se zákazníky a poskytování informací o dostupnosti zboží, informace o technických parametrech výrobků (orientaci ve zboží Vás naučíme)
- představení výrobků na výstavním centru (jen vůči koncovému zákazníkovi)
- fakturace, resp. prodej za hotové, práce s pokladnou
- aktivní spolupráce s kolegy na pobočce i s ostatními odděleními firmy
- jednou za rok fyzická inventura zboží
Naše očekávání
- v ideálním případě úspěšná praxe na obdobné pozici např. z prostředí stavebnin, nebo na zákaznickém servisu, kde se aktivně komunikuje se zákazníkem, který tlačí na termíny
- proaktivní přístup a chuť pracovat, odolnost vůči stresu – v sezóně je práce opravdu hodně, na druhou stranu toto náročné období vždy končí v zimním období a vše začíná nanovo opět na jaře
- uživatelskou znalost práce s PC – není prostor učit základní ovládání PC, z informačního systému strach mít nemusíte, na používání řádně zaškolíme!
- výborné komunikační dovednosti a týmovou spolupráci
- psaní všemi deseti – určitě není podmínkou, ale s touto dovedností jde práce rychleji
- výborné organizační až vůdčí schopnosti
Jsme připravení nabídnout
- jednoznačně stabilní pracovní prostředí prosperující a ekonomicky silné společnosti, platíme včas a dobře!
- malý kolektiv a přátelské prostředí – aktuálně jsme na pobočce pouze 2 a hledáme třetího do party!
- odborné zaškolení a intenzivní podporu v prvních měsících u společnosti
- balíček firemních výhod a benefitů
- provozní doba v sezóně tj. březen – listopad: 07:00 – 17:00 ve dvou směnách, tj. 07:00 – 15:30 a 08:30 – 17:00 + SO 08:00 – 11:00 1x za 14 dní, celou zimu provoz omezen na pracovní dobu po – pá 08:00 – 16:00 a bez soboty.
Pojďte se s námi potkat osobně, jistě se domluvíme!