Deutsch Slovensky
Menu

Referent/ka obchodu

Co vás čeká v každodenním provozu

  • především servis pro zákazníky v rámci podpory prodeje výrobků – prvky venkovní a zahradní architektury (betonové)
  • příjem, vyhodnocení a potvrzení objednávek – každodenní práce v informačním systému KARAT
  • komunikace se zákazníky probíhá téměř výhradně telefonicky nebo přes e-mail, na zpracovanou objednávku se páruje zboží (v informačním systému), které je zrovna skladem, u zboží, které skladem není, je třeba požádat o termín výroby a pravidelně sledovat, zda došlo k naskladnění
  • dokud není objednávky zcela uzavřená, průběžně se komunikuje se zákazníkem
  • hlavním zákazníkem jsou stavebniny, potkat se můžete i se zákazníkem koncovým, který zakoupí zboží přímo v prostorách výrobního závodu
  • pravidelně budete také komunikovat s našimi obchodními zástupci

Naše očekávání

  • v ideálním případě zkušenosti s obdobnou povahou práce
  • proaktivní přístup a chuť pracovat, odolnost vůči stresu (přece jen se jedná o práci s lidmi)
  • uživatelskou znalost práce s PC (nástroje MS Office), na obsluhu informačního systému KARAT kompletně zaškolíme
  • výborné komunikační dovednosti, pečlivost, samostatnost a schopnost vnímat souvislosti

Jsme připraveni nabídnout

  • jistotu pravidelné práce s pracovní dobou rozvrženou do dvou směn: 06:00 – 14:30 a 08:30 – 17:00
  • fajn kolektiv a příjemnou atmosféru na pracovišti
  • postupné prohlubování odbornosti
  • balíček firemních výhod a benefitů